استقلال صعود خواهد كرد
اخبار باشگاه فوتبال استقلال و حواشی فوتبال و ورزش
تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1391
نويسنده : داود اکبری و میثم اکبری

ليگ برتر تمام شده است. بازيكنان به لطف عملكرد خوب خودشان، از لحاظ روحى به مرتبه اى رسيده اند كه مى توانند در سخت ترين بازى ها هم پيروز ميدان باشند.

 همان طور كه مى دانيد استقلال امسال در بازى هاى خارج از خانه اش در ليگ آسيا نسبت به بازى هاى داخل خانه بهتر نتيجه گرفته است و من اميدوارم در اين بازى هم استقلال سربلند به وطن بازگردد. استقلال بزرگ است و هيچ وقت قائم به فرد نبوده. استقلال نشان داده هميشه وقتى بازيكنان كليدى را نداشته، از بازيكنان ديگرى به جاى آنها استفاده كرده است.

 جاى نگرانى نيست و استقلال مى تواند از بازيكنان خوب ديگرش به جاى بازيكنان محروم بازى بگيرد. استقلال امسال در سخت ترين بازى ها امتيازها را كسب كرد و در برخى از بازى هاى راحت، بى مورد امتيازها را از دست داد. چرا مى گويند استقلال بد كار كرده؟

 درست است همه از اين تيم توقع و دوست دارند كه هميشه و همه جا در تمامى رقابت ها صاحب جام شود اما خيلى به ندرت پيش مى آيد كه تيمى بتواند در يكسال هرسه جام را از آن خود كند، مگر اينكه آن تيم بارسلونا باشد كه همين بارسا هم امسال نتوانست چندان موفق ظاهر شود. استقلال صاحب جام حذفى شده است. در ليگ هم كه در رده سوم قرار گرفته است، در ليگ قهرمانان هم كه انشاء الله به مرحله بعدى صعود خواهد كرد، پس چرا گفته مى شود استقلال خوب نبوده؟ اميدوارم استقلال با قدرت، نماينده ازبكى را مغلوب سازد و بتواند به مرحله يك هشتم صعود نمايد و دل هواداران و مسئولان را شاد سازد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








آخرين مطالب